Re: Overclocking PIV Northwood 1,6GHz

Autor: tommygun (tomcat14_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 22:07:28 MET DST

Użytkownik wrote:
> "tommygun" <tomcat14_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Jak za darmo? P4 1.6 kosztuje ponad 700zl :P
> Za tyle to ja mam C1A_at_1.4 i st6 :)

> Jakich programow? Jak moze wydluzyc skoro i tak najwezszym gardlem
> zawsze bedzie u mnie karta graficzna.

Oczywiście że nie za darmo :) Chodziło mi o to że za darmo masz te dodatkowe
500mhz, źle się wyraziłem mój błąd. Jakich programów? Gordian Knot(to w
zasadzie zlepek kilku) dla przykładu, tutaj każde dodatkowe mhz naprawdę się
przydają i niestety celek T 1.0_at_1.4 w takich zastosowaniach kwiczy :))

Tomek