Re: kilka pytanek

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 13:54:31 MET DST

Użytkownik "Szmergiel" <szmigielski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Co daje podniesienie napiecia na AGP i o ile mozna podniesc??

Niewiele. Możesz trochę przetektować AGP, ale współczesne karty, z dużą
ilością RAM nie skorzystają na tym. Co innego, jak masz np. nVidia Riva 128
(4 MB RAM). Może pomóc, ale i wykończyć kartę też :(

> Jak karty sieciowe znosza podnoszenie FSB?

jak wszystkie, czyli nie najlepiej. Ale zanim się spali, przestanie
działać...;)

> sandra2002 zglasz mi ze za wyska czestotliwosc dla karty sieciowej. Czy
ona
> to przezyje: ;)

niekoniecznie..., ale raczej tak.

> Czy ktos z was moze zalatwic obudowe Lianli??

ja nie, sorry

> Pozdrawiam
> Szmergiel

ja też