Re: Problem z GamePort w SB128 PCI...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 23:24:23 MET DST

Użytkownik indiano <indiano_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aclvhf$bsr$1_at_news.tpi.pl...
> Witam

> dwuosiowy
> Natomiast
>
> Poprzekladaj karte do innych slotow PCI i ew. pogrzeb w ustawieniach w
> BIOS'ie. Swego czasu to pomagalo na problemy ze wspolpraca z plytami
Abita.
> Moze u Ciebie jest podobnie ?
>
> Pozdrawiam
> Radek

W BIOSie nie mam co grzebać... nie ma zbyt dużo opcji do PCI... mam ostatni
BIOS a i tak wszystkie zachowywały się tak samo. :-(
Przełożenie karty też nie może pomóc, bo teraz mam prawidłowe IRQ...
Może ktoś to doświadczył samemu i ma sprawdzone rozwiązanie?

Maciej N.