Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 12:12:37 MET DST

On 24 May 2002 07:44:48 GMT, krzysiek <kurt_at_no-spam.terramail.pl>
wrote:

>może było nawet nieco szybciej (niż np. pod XP). Oczywiści używanie kilku
>aplikacji na raz w żadnym wypadku nie miało sensu gdyż sam fotoszop z
>kilkoma otwartymi plikami o wilkosci np. 100 MB potrafi tak zamólić
>komputer iż otwieranie nowych aplikacji jest wysoce niekomfortowe
>(niezależnie od systemu operacyjnego) a różnica pomiędzy OS-ami jest
Uzywajac kilku aplikacji rownoczesnie zawsze mialem wrazenie, ze
przelaczanie pomiedzy nimi dziala sprawniej i pewniej pod NT inz 9x

>jedynie taka że windy z rodziny 98 mogą w momecie dużego obciążenia systemu
>po prostu powiesić niektóre programy. Różnicy w wydajności nie zauważyłem.
Istotny drobiazg siadczacy o zarzadzaniu zasobami w tym sytemie. :-)

Dla mnie wystarczylo, ze pod win98 nie dalo sie pracowac pod AfterFX
(glupie komunikaty stemu etc.) a pod 2k dzilalo to calkiem znosnie
(zeby jeszcze procek(i) byl szybszy)

Proponuje EOT bo os'y sa tu zuupelnie NTG.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide