Re: * CELERON 500 * OverclockinG materialy

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 10:58:42 MET DST

Witam

Powinien pójść na 83, ale jest jedno ale...u mnie moja 566 poszła na 83
(dało to efektywnie około 740), lecz chociaż system (Win98SE) i aplikacje
chodziły bez problemu i bez zawieszeń to niestety niektóre gry (np Medal of
honour: Allied Assault, Star Trek Voyager Elite Force) wieszały się co
kilkadziesiąt sekund i to na twardy reset (ale Max Payne chodził spoko
:-)) ). Wszytko kwestia tego jak podniesienie FSB wpłynie na karty
rozszerzeń. Dużo też zależy od płyty i biosu. Najlepiej by było gdyby BIOS
pozwalał na niezależne ustawienie FSB dla procka i podzielnika FSB dla AGP i
PCI, jeśli nie to jest utrudnione zadanie.

Pozdr

Cubol