Re: Karty sieciowe - prosze o pomoc

Autor: Jarek Odziemski (jarek.odziemski_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 May 2002 - 22:56:26 MET DST

> tanie i dobre to Dlink (tanszych lepiej nie kupuj bo sa z nimi baardzo
> czesto problemy
>
> Ci ktorzy zaraz napisza ze mnaja planety i im dzialaja chcialbym
powiedziec
> zeby kupli sobie 50 sztuk i polaczyli w siec to zrozumieja o czym mowie

Tak się składa że u mnie w firmie mam dokładnie 84 komputery w sieci LAN i
wszystkie (oprócz dwóch oryginalnych IBMów) CHODZĄ na kartach Planet na
złączu ISA !!! :))) bez problemów więc nie rozumiem o czym mówisz/piszesz :)
A w sieci mam dwa serwery na SCO UNIX, jeden na Win NT i jeden na Novelu.
Ci którzy mają dobrze zrobioną sieć i dobre elementy aktywne w sieci to
zrozumieją o czym piszę ;)
Ale może po prostu trafiłeś na jakąś trefną partię :)