Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 22:31:38 MET DST

On Thu, 23 May 2002 17:47:54 +0200, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>ale ja tego na 3dmarku nie sprawdzalem... tylko pod 3dmaxem 4.2 i gimp'em:)
>kto wspomnial o 3d-markach?:D
Gdzeis tam wspomniales i sie zasugerowalem :-)
A o Maxie tez nie pisales :-P

>max 4.2 jest pisany dla NT ale pod win98 wiecej ramu wcale mu nie
>przeszkadza:)
Ciekaw jedank jestem czy jakbys zaladowal pod Maxa taka sam mocno
wypasiona scenke (zeby sobie troche poswapowal) na kompie z powiedzmy
512Mb RAMu pod win9x i pod 2K - gdzie by renderowal sprawniej?
(patrzac z perspektywy uzywania LW to odpuki pamieci starcza to na
win9x i 2k pracuje sie bardzo podobnie - nie liczac stabilnosci)

>pozatym wielu ludzi sie denerwuje na win98 ze soft powazny im tam "nie chce"
>dzialac a potem sie okazuje ze w wymaganiach napisali ze NT zalecane:)
Powedzmy, ze NT zalecane jest do kazdego softu, ktory powaznie obciaza
kompa. :-P

Pozdrawiam
GLide

--