Re: Pytanie do Abit'owcow (BH6)

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Thu 23 May 2002 - 20:52:33 MET DST

> nie sposób pominąć Asusa P3B-F

Tu muszę się przyłączyć :))) bo moja stareńka P3BF jak najbardziej na BX
pracowała całkiem dobrze z 1 GB RAM (4 x DIM 256, dwubankowe) Pogorszyły się
jednak możliwości podkręcenia FSB - przy 150 MHz system stawał się
niestabilny. Miałem do wyboru odpuścić do 140 MHz albo wyjąć dwie kostki.
Wybrałem to drugie bo 1 GB mi nie potrzebny i tak chodzi sobie ta płyta z
512 MB RAM przy 150 MHz FSB gdzieś od jesienie zeszłego roku (jak był ten
"dołek cenowy" na ram :)))

Można więc jako pewnik przyjąć, że na BX max ram to 1GB - byle w
dwubankowych DIMach 256 na płycie z 4 gniazdami.

--
Tomek