Re: Karty sieciowe - prosze o pomoc

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 17:25:47 MET DST

> Witam!
> Chciałbym połączyć w domu dwa komutery. Będę je łączył skrętką kategorii
5.
> Jednak nie mam kupionych jeszcze kart sieciowych. Chodzi mi tutaj o karty,
> które mają szybkość 100 Mbps. Bardzo proszę o poradę jakie kupić. Cena
około
> 50 zł jedna. Czy znacie jakieś dobre tanie karty? Jeżeli tak, to byłbym
> dodatkowo wdzięczny o namiary sklepu internetowego, gdzie mogę je kupić.
> Dziękuję i pozdrawiam
> Paweł Lopko

Ja mam siec zlozona z 3 komputerow. Na jednym jest karta noname za 40 zl,
na drugim noname za 35 zl, a na trzecin karta VIA zintegrowana z plyta
glowna.
Wszystko polaczone hubem Eusso 5-portow za 115 zl. Siec 100 Mbps.
Wszystko chodzi jak marzenie i wcale nie trzeba wydawac majatku.
Pozdrawiam
Marcin Tworek