Re: BIOS

Autor: Janusz (janwy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 12:35:02 MET DST

Użytkownik Adam Gapinski <Adam.Gapinski_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:acg66h$g4s$1_at_news.tpi.pl...

> toshiba potrafi chyba zrzucać to do pliku
> problem z partycją miałem kiedyś na jakimś "wynalazku"
> sprawdź fdiskiem czy masz 100% przypisane do pierwszej partycji...
> BTW: tworzenie i formatowanie tej partycji trza było zrobić jakimś
> programikiem z dyskietki ratunkowej...

Druga partycja miała 3% dysku, ale system jej nie widział, była widoczna
dopiero przez FDisk, przy starcie pojawia się też komunikat że można to
naprawić używając PHDisk ale jeszcze go nie znalazłem, może przy jakimś
starym Dosie?
Janusz