Re: WinMe a 512 MB RAM

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 08:18:32 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> testowalem, spowolnienia nie zauwazylem, wrecz przeciwnie - wydajnosc
> wzrosla, testowalem na 256 MB i 768 MB na win98, jak chcesz to moge dac
> wyniki...
>
> a jak cie nie interesuja opinie innych ludzi to po co tu piszesz?:)

Nie można było od razu tak napisać?
Jeśli naprawdę robiłeś te testy, to jest to wartościowa informacja, której
oczekiwałem, w przeciwieństwie do textów typu 'ktoś puścił plotę i kilku
naiwnych się nabrało...'.
Jak przeczytasz inne posty z tego wątku, to zobaczysz, że inni mieli zgoła
inne doświadczenia, więc problem nie wydaje się być taki jednoznaczny.

Arkhan.