Re: instalacja modemu - problem

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 10:42:59 MET DST

> Po formacie dysku i ponownej instalacji ME modem nie zostal rozpoznany
> (zoltrix cobra wewnetrzny)
> Poniewaz nie mialem nic poza dyskiem instalacyjnym modemu zaufalem
windows,
> ze sam rozpozna, z czym ma do czynienia.

LOL naiwniak:):):)

> Zainstalowal motorola 56 pci i nie dziala.
> Co gorsza nie da sie zmienic, wywalam modem w menedzerze urzadzen, a on
> wraca po restarcie, czyli jest instalowany automatycznie bez pytania o
> cokolwiek. Nie dziala w dalszym ciagu.
> Co z tym fantem zrobic?? jak usunac skutecznie i sprobowac innego
sterownika

Wejdz w szczegoly plikow sterownika. Tam dowiesz sie jakie pliki sa uzywane
obecnie jako sterowniki. Zapisz je sobie. Usun modem. Uruchom Windoze z
dyskietki i usun te pliki (bo z tego co wiem WInME nie ma opcji uruchom
ponownie w trybie MS-DOS przynajmniej z zalozenia, bo sa goscie co juz
udowodnili, ze jest ta opcja tylko ukryta)
Pozdrawiam!
MA