Re: ClickSmart 310 - czy warto ?

Autor: Benito (WYTNIJnissanmicra_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 21:01:20 MET DST

Użytkownik "Jarosław Jaszewski" <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> napisał w
wiadomości news:3CEBDAD8.5040903_at_plusnet.pl...
> Nie wiem czy wszyscy wiedza co to jest program lojalnosciowy 5+ w
> Plusgsm - ale nie o to chodzi
> Chodzi o to ze jednym z prezentow do wyboru jest wlasnei kamerka-aparat
> ClickSmart 310.
>
> Moje pytanie czy warto sie tym zainteresowac ????
> Czy to moze tylko taka mala zabaweczka....
> Znalazlem jej dane...
>
> Dane techniczne:
> * Rozdzielczość:
> aparat cyfrowy: 352 x 288
> kamera cyfrowa: 176 x 144
> kamera internetowa: 640 x 480
> * Sensor: CMOS CIF (co to jest ???)
> [...]

Chyba nie jest to najlepszy sprzet - strasznie niska rozdzielczosc. Poza tym
sensor CMOS dobry jest do kamer internetowych, do aparatow stosuje sie CCD.
Jakis czas temu w Selgrosie byl sprzedawany SpyCam o podobnych parametrach
za 170 zl.

Pozdrawiam

Benito