Re: ASUS AGP-V6800 -- prędkość obrotowa wiatraka.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:59:40 MET DST

> Witam
Ja także. :)

> a czy przypadkiem karta (chip)
> nie jest goracy nawet przy pelnych obrotach?
Jest gorący. :)

> mam ta karte w wersji vivo i podczas zwyklej
> pracy bez jakiegokolwiek podkrecania plytka
> drukowana po drugiej stronie chipu parzy
Bez względu na to, czy jest podkręcana,
czy odkręcana -- parzy. :) Chip parzy,
zaś reszta płyty jest gorąca, lub ciepła. :)
Nie zmienia to jednak faktu, że chcę obniżyć
obroty, gdyż ten wiatrak pracuje najgłośniej. :)
W nocy, gdy jest dookoła bardzo cicho, komputera
nie słychać z odległości jednego metra, pod
warunkiem, że ten wiatrak jest wyłączony. :)

Moim zdaniem obniżenie prędkości obrotowej,
nie zwiększy zbyt mocno temperatury chipa,
zaś wpłynie korzystnie na samopoczucie. :)

Zmniejszenie prędkości obrotowej wiatraków
na CPU nie podwyższyło wcale temperatury,
a są one teraz prawie niesłyszalne. :)

> pozdrawiam artur

Re. :)
Leszek. :)