Re: BIOS

Autor: adas (Adam.Gapinski_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM)
Data: Wed 22 May 2002 - 14:32:08 MET DST

Janusz napisał(a):

> Po usunięciu partycji i założeniu nowej, mój laptop zaczął się dopominać
> przy uruchamieniu o Bios Partition, wyświetla to na czerwono przez jakąś
> minutę potem idzie dalej.
poszukaj w dokumentacji
Chodzi o to, że wcześniej na początku dysku miałeś partycję o wielkości
ilości pamięci RAM (RAM w kompie+ RAM na karcie graficznej)
na którą były zapisywane dane w momencie "uśpienia" systemu - zrzut
pamięci na partycję.
Teraz się pluje bo nie magdzie tego zrzucać...

--
Adam Gapiński   *****   Linux registered user #251489
adas#artikon.dhs.org.NO_SPAM (NO_SPAM please!!!)