Re: XP się bluskrinuje

Autor: Grzegorz (grabowsk_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 22 May 2002 - 10:25:27 MET DST

> tak, wywal je i zobacz co się stanie. Też miałem bluskriny i okazało się,
że
> to PC Cillin, którego dostałem z płytą

U mnie (ta sama plyta) wywalal sie sterownik do dwieku AC97 ten dostarczony
do plyty (on jest do wind 9x) zainstalowalem nowy ze strony MSI i jest OK
Problem moze byc rowniez z GF II 200 - tez go mam i walczylem z nim dosc
dlugo
poszedl na podpisanych detonatorach.

Pozdrawiam szczesliwego posiadacza MSI 6380