Re: HP 845c/u - czy cos innego?

Autor: Bartek (b_bay_at_wp.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 13:56:07 MET DST

On Tue, 21 May 2002 13:06:16 +0200, "Sander"
<sanderkaNIE_LUBIĘ_SPAMU_at_skrzynka.pl> wrote:

> Ostatno drukowałem ponad 200 str. pod Word'em
>i CPU kompa był obciążony, ale tak to jest jak wydrukiem musi
>się zająć CPU kompa.

Pomimo 16 lat "siedzenia" kolegi w kompach nie zgadzam się z tą tezą
Oczywistym jest , że formatowaniem tekstu w Wordzie nie zajmnie się
procesor drukarki. Jest to zadanie procesora głownego, którym kieruje
Word w tym przypadku i sterowników zainstalowanych w systemie ....
Mało tego, nie mniejsze obciążenie może powodować transmisja danych
przez port równoległy. Wiem z doświadczenia na mojej drukarce HP 840C.
Dopiero jeżeli dane zosjaną przesłane do drukarki procesor główny "ma
wolne".

Pozdrawiam.