udostepnianie polaczenia internetowego w sieci LAN

Autor: \\\)Isord\(/ (isord_at_tenbit.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 08:56:05 MET DST

Witam !

Mam 2 komputery polaczone bezposrednim polaczeniem kablowym za pomoca kabla
rownoleglego LPT1.
Jeden z komputerow (host) jest polaczony z internetem za pomoca karty
sieciowej. Gdy chce zainstalowac "udostepnienie polaczenia internetowego"
dla drugiego komputera, system pyta sie mnie o wybor polaczenia Dial- Up.
Problem w tym, ze w dial-up nie mam zadnego polaczenia gdyz nie kozystam z
modemu. Dodam jeszcze ze drugi komputer (gosc) jest dostepny w sieci
lokalnej (za pomoca hosta) i bez problemu mozna przegladac siec.
Czy jest w ogole mozliwe udostepnienie polaczenia internetowego drugiemu
komputerowi w przypadku gdy "host" laczy cie z internetem za pomoca karty
sieciowej ?

bede wdzieczny za kazda pomoc...

pozdrawiam...

--