Re: burza

Autor: transfer1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 21 May 2002 - 10:04:05 MET DST

A czy byłeś podpięty do jakiejśc sieci,
> linii telefonicznej?

tak - mamy lokalną sieć komputerową. Większość ma coś popalone. Ale przez sieć
to to raczej nie jest - komp jest w porządku - po drodze od kabla sieciowego do
monitora jest karta sieciowa (być może też spalona, nie mam jak spawdzić),
płyta główna i karta graficza - a one są w porządku.
Ten mój kolega mówił mi, że energetyka ma obowiązek zabezpieczyć sieć
energetyczną przed takimi przepięciami - z tąd moje pytanie o odszkodowanie.

Do producenta listwy raczej nie mam się co dobijać.

pozdrawiam
mariusz