Re: pomocy haslo+dell

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Mon 20 May 2002 - 23:25:03 MET DST

> Przecież musi mieć jakąś kostkę pamięci cmos z podtrzymywaniem
> bateryjnym, spróbuj zewrzeć Vpp i gnd kostki (nóżki -pierwsza od lewej
> na górze i piewsza od prawej na dole )

Z tego co sie dowiedzialem z innych serwisow to haslo jest zapisywane w
pamieci ktora nie musi byc podtrzymywana bateria. kostka znajduje sie na
plycie glownej, oczywiscie bez podstawki. i zeby bylo ciekawiej, to cos
wspominali o tym ze jest to password protected. w sensie takim ze kostka
jest praktycznie read only, a trzeba jakies haslo zeby cos do niej zapisac,
a haslo jest inne za kazdym razem i generowane na podstawie czegos tam. Nie
wiem nie znam sie na tym az tak :) Mowie tylko co mi powiedzieli. I nie, nie
wciskali mi kitu, bo nie mieli powodu, wspolpracujemy juz 4 lata.
Tak ze dalem sobie spokoj. Ze starszymi laptopami nue bylo klopotu, te nowe
tylko tak namieszane,

Piotr