Re: Zasilacz ATX - "zwyk³y" a P4

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 16:33:45 MET DST

> rozumiem ¿e je¿eli "pozyskam" tak± wtyczkê to
> mogê polutowaæ kable i bêdzie OK - oczywi¶cie mowa tu
> o tej specyficznej czwórce bo ta druga taka jak ze starego
> zasilacza AT to nie bêdzie problemu ze zdobyciem ....

po 1 - chyba najlepiej poszukac gdzies spalonego zasilacza z ta wtyczka i
obciac razem z kabelkami - tylko pamietaj zeby te kabelki byly "krotkie" bo
zbyt dlugie moga miec wplyw na napiecie
po 2 - nic nie trzeba lutowac - w obu wtyczkach/gniazdkach sa kable z
zaciskanymi koncowkami - zwyklego molexa 4 pinowego z koncowkami kupisz w
"dobrym" sklepie elektronicznym (tylko pamietaj ze to ma byc "gniazdko" a
nie wtyczka jak ta od zasilacza bo to wlasnie ja bedziesz wpinal w to
gniazdko - fachowo mowi sie gniazdo meskie/zenskie ale ja nie pamietam kotre
jest ktore [wstyd] - a z ta od PIV moze byc gorzej ale powinna gdzies byc
po 3 - chyba jestes z Warszawy - polecam wycieczke na WGE - przejscia
podziemne kolo GUS (al. niepodleglosci/armi ludowej) - skrzydlo poludniowe,
pawilon 21 (chyba) tam maja wszelkiego rodzaju koncowki, gniazdka itp -
najwyzej zapytasz i nakieruja Ciebie na wlasciwy pawilon

BTW - jak widac wtyczki standardowe z tego AT'ka na nic sie nie przydadza
;-)

pozdrawiam