fritZ card isnd

Autor: kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Mon 20 May 2002 - 08:06:54 MET DST

witam !!!

nie wiem czy to jest odpowiednia gupa, jesli nie to prosze skierowac mnie na
wlasciwa. mam problem z konfiguracja tepsowego fritZ card isdn w win98SE,
nie moge ustawic zeby dzialal cyfrowo, emuluje tylko modem analogowy, fax
analogowy. co zrobic zeby dzialal tak jak powinien i czy fax mozna ustawic
na automat po kilku sygnalach ? z gory dzieki za odpowiedzi, i przepraszam
jesli ntg

pozdr.kraviec