via + tnt = be:(

Autor: Adam Gapinski (adas_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM)
Data: Sun 19 May 2002 - 22:06:36 MET DST

Witam!
Płyta na chipsecie VIA Apollo Pro (691/596) (ZIDA TOMATO BX98)
Karta grafiki Riva TNT 2 Pro, ale taki sam objaw na M64
Windows 98 + VIA service pack (4.38 i 4.28)
DirectX 6.0, 7.0 i 8.0
Przy starszych sterownikach nVidii (5.22 i 6.18) wszystko się instaluje
ale dxdiag wykłada się na teście DirectDraw

Przy nowszych (28.32) na RiviePro - czarny ekran po restarcie
ale w 640x480 przy 16 kolorach komp się uruchamia. Próba zwiększenia
ilości kolorów - zonk (restart - czarny ekran)
Na Rivie M64 zwis w momencie ładowania pulpitu - pojawia się parę
ikon i wisi...
dxdiag'a rzecz jasna nie da rady uruchomić...
Dodam, że jeśli nie korzystam z Direct'ów wszystko jest ok, inne programy
działają bez problemów - żadnych blue-screenów, zwisów itp.
No i teraz nie wiem - bo karty na innych plytach chodzą bez zarzutu (nie
testowałem tylko najnowszych sterowników nVidii), a na VIA nie dają
rady. Mam dać sobie spokój z tą kartą, czy ma może ktoś działającą
taką konfigurację? Jakieś sugestie? Co jeszcze sprawdzić?
TIA

--
Adam Gapiński   *****   Linux registered user #251489
adas#artikon.dhs.org.NO_SPAM (NO_SPAM please!!!)