Re: HP 845c/u - czy cos innego?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Sun 19 May 2002 - 21:16:06 MET DST

<wozmac_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Mm zamiar kupic ww. drukarke i dlatego mam kilka pytań.
> 1. Czy 267PLN brutto to dobra cena. (za nowa ze sklepu)
> 2. Czy kartridż 25ml czarny starczy na wydrukowanie ilu kartek? (tylko
> tekst, w trybie noraml) 3. czy sa nieoryginalne kartridże do tej
> drukarki (czarne), gdzie je dostać, ile PLN? A jak nie, to czy trudno
> napełnić zuzty? 4. Czy to dobra drukarka do domu. nie mam zamiaru
> drukować zdjęć. Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi i porady :-)

Masz zamiar kupic 3 takie same drukarki? ;-)

845 to nie najlepszy obecnie wybor, juz starsza 840 jest lepsza
przynajmniej ma procesor i mozna na niej drukowac w linuxie czy DOSie.
Troszke za malo IMHO chcesz przeznaczyc na drukarke jezeli nie masz wiecej
to trudno ale pomysl o jakims canonie...

--
Best regards
             The EaGle