Re: problem z riva2 AGP ?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 14:50:25 MET DST

jedna rzecz jest dziwna...
pozyczylem ten sam model (taki mi sie wydaje ze obydwa to Riva TNT2 32MB
model 64) od drugiego kolegi i dziala..
wiec rzeczywiscie moze tej wczesniejszej karty nie dopchnalem w gniezdzie..
przy tej wczesniejszej rowniez zaraz po wlaczenia kompa pc-speaker 3 razy
daje sygnal no i oprocz tego juz od poczatku mam czarny ekran.. (tak samo
zachowuje sie przy AGP wlaczonym jak i wylaczonym)

sonic