Re: Zakup LCD.

Autor: Bart (kossek_at_isotec.com.pl)
Data: Sun 19 May 2002 - 02:18:28 MET DST

wbrew temu co jest pisane LCD jest super, nie męczy wzroku, jest
ergonomiczne i nie zauważysz różnicy z CRT.
polecam 15", ona jest jak 17" CRT, 17" będzie jak 19" CRT.

Ja używam 15" Miro i jestem b. zadowolony (miałem przedtem wypasionego
Philipsa Brillance 17" ale się rozjechały w nim kolory, a mój wzrok mocno
przez to badziewie ucierpiał)

Pozdrawiam
Bart