Re: Abit KT7 - pytanko

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 19:30:35 MET DST

Ja u siebie zwaliłem to coś co nazywa się wentylatorkiem i założylem duży
radiator od jakiegoś starego pentium. Ponieważ mam teraz magistrale 145 i
podniesione V Core na na 3.5 V musialem dołozyć tam wentylatorek (zwykły od
celków) generalnie jezeli nie podkręcasz wystarczy ci duzy radiator.. jeżeli
potrzebujesz coś wiecej wycisnąć pomyśl o lepszym chlodzeniu (aktywnym) i
oczywiscie pod niego paste termoprzewodzaca (wystarczy zwykły silikon
powierzchnia uladu jest duza i nie trzeba ladowac drogiej srebnej pasty)

Pozdrowienia