Re: obudowy Chieftec JUŻ SĄ!

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Sat 18 May 2002 - 00:50:36 MET DST

Użytkownik <brok_at_rubikon.pl> napisał(a):

> kupiłem w Ultramedia . Za 409zł (plu 30 zł za ekspresową dostawę);
> model TX10W (Scorpio).

To nawet nie tak strasznie. Raczej nie będę zmieniać, bo mam Enlighta,
a sprzęt niewypasiony, to i się nie grzeje, a wygoda jest na poziomie
wystarczającym, ale fajnie, że już można kupić coś na wysokim
poziomie.

--
Konrad J. Brywczyński                                    "Mijaj zdrów
konrad_at_brywczynski.tk                                   otwarte okna"