Re: Jaki max procek na plytach Lucky Star

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 21:15:59 MET DST

Użytkownik "ZK" <bigz_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:3CE39560.8020108_at_go2.pl...
> No wlasnie mam plyte Lucky Star 6BX2, jest ona na BX'ie i posiada Slot1.
> Jak ja kupowalem daaaawno temu to miala support dla Celeronow zwyklych i
> A oraz dla Pentium 2. Po aktualizacji BIOS'u doszla obsluga P3, teraz
> niestety info na stronie producenta zostalo skasowane :/.
> Dlatego mam do Was pytanie - jaki moge wsadzic najszybszy procesor pod
> SLot1 (nie chce przejsciowek na socket) tak zeby komp wyrobil.

Istniały P3 na jądrze copperine dla Slot1 ale w Polsce są nie do zdobycia.
W praktyce znajdziesz P3 550 Katmai - 2V, 512KB cache_at_1/2cpu_clk

Kup lepiej przejściówkę z regulacją napięcia, daj na 1.8V i odpal jakiegoś
Celka lub P3 E (fsb100Mhz), no chyba że ma dzielnik pci/fsb 1/4 to i P3 EB.

> A drugie pytanie dotyczy plyty tego samego producenta ale modelu K7VAT
> (najnowszy bios datowany jest Jan. 05, 2001)tzn czy pojdzie na niej
> Duron na nowym jadrze.

To są wszystko eksperymenty.

PeJot