Epox 8K3A

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 18:56:54 MET DST

czy ktos moze sie wypowiedziec na temat tej plyty?
czytalem recenzje na twojepc.com, nawet nawet, ale zastanawia mnie jedno.
czy wstawiac do niej jakas karte muzyczna, typu sb128, czy zostawic na
zintegrowanym dzwieku (bo z tego, co wiem, to posiada takowy...).
zastosowanie komputera: do zabawy dla dzieci okolo 10-cio letnich, to tak
formalnie, ale oczywiscie rodzice tez beda chcieli co-nieco pograc... ale
bez przesady... bedzie to gralo na glosnikach media-tech mt-318.
takze wstawiac dodatkowa dzwiekowke? a moze cos innego zamiast sb128? tak
powiedzmy do 100pln...

--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...