Re: Jaki dysk do Abta BE6

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Fri 17 May 2002 - 11:46:30 MET DST

qleec_at_poczta.onet.pl <qleec_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Jaki właściwie najwiekszy dysk pójdzie mi na Abicie BE6 ?

Chyba dowolnie duży z obecnie istniejących. W każdym razie limitu
32GB nie ma.

> Czy płyta ta obsługuje UDMA 100 ?

Nie, na BE6 jest oparty na chipsecie BX (UDMA 33) i ma dodatkowy
kontroler HPT 366 (UDMA 66).

> Właściwie to przmierzam sie do Seagate Barracuda IV (UDMA 100,
> 7200, 2MB). Co myslicie o tym dysku, pójdzie bez bólu na Abicie ?

Mam od niedawna BIV 60GB na ttej płycie. Gro i bucy.

--
Konrad J. Brywczyński                             Riding on a unicorn
konrad_at_brywczynski.tk                             Stranded in my mind