faxmodem USRobotics

Autor: kroni_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 17 May 2002 - 11:35:07 MET DST

Witam wszystkich i proszę o pomoc.

Mam notebooka z faxmodemem USRobotics PCMCIA 2.0 WorldPort 14.400 (chyba się
nie pomyliłem, nie mam go przed sobą). Wiem,wiem nie jest najszybszy, ale
potrzebuję go tylko do poczty.

Problem polega na tym, że nie mam kabelka, którym mógłbym go podłączyć do
interneciku. Jest tam takie specyficzne gniazdko (długie, wąskie, 9 blaszek) i
podobno znalezienie osobnego kabla z takim wtykiem jest praktycznie niemożliwe
(można kupić tylko w komlecie z faxmodemem - przeszło 4 stówki, niestety).
Może ktoś wie, gdzie to dostać we Wrocławiu, lub wie, do których blaszek
podłączyć kable - można się pokusić o samoróbkę.

Pozdrawiam