NEOSTRADA .... i ?

Autor: Irek (irek_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 22:45:58 MET DST

witam grupowiczów

mam u siebie w domu działającą usługę TP S.A. zwaną NEOSTRADA ...

mam pytanie w związku z tym,
mianowicie czy jest jakaś możliwość "podpięcia" np. mojego sąsiada pod to
łącze tak aby w momencie mojej nieobecności w domu mógł u siebie
na kompie trochę pogrzebać w internecie .. itp ... oczywiście logując się na
mój login i hasło ...

modem chcę mieć u siebie w domu a chodzi mi o przeciągnięcie kabla, jakieś
rozgałęzienie oraz sprawy techniczne z tym związane ...

proszę o jakieś podpowiedzi i sugestie na ten temat - jak można to
wykonać ....

z góry serdeczne dzięki i pozdrawiam ALL

THX