Re: Re: >>> Skladany komp, ocena <<<

Autor: maro (bobb_at_go2.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 22:04:03 MET DST

jestem pewien ze conajmniej 85% z nich nie kupowalo obu napedu
za jednym razem tylko najpierw byl jeden potem po jakims czasie drugi naped

zle mnie zrozumiales jesli myslisz ze dla mnie dwa napedy to zly wybor
zalety dla mnie sa oczywiste mozna nagrywac on fly, mniejsza zaglerka
plytkami jak ktorys naped padnie to zawsze jest drugi
tylko nie wiem czy warto na to wydawac 200 - 300 zlotych wiecej (no chyba ze
ma sie nieograniczony budrzet)
poprostu mozna te pieniadze lepiej wydac

a tak wogole najwozniejsze wedlug mnie jest to zeby naped mial 2 lata
gwatrancji bo to sie moze przydac

Uzytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisal w wiadomosci