Re: Re: [wybierz monitor]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:32:14 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> Jesli kiepska konwergencja, mora, brak ostrosci, kiepska geometria
> przebarwienia to dla Ciebie duperele......
>
> Co z tego, ze na papierze bedziesz mial wspaniale parametry jak
> monitor bedzie wyswietlal do d...
>
> GLide
>
> --
Gostek pyta o konkrety, więc napisałem mu o konkretach.
Co do błędów zbieżności, występują w każdym monitorze CRT, niezależnie od
producenta. Nie mają sensu żadne dysputy, trzeba wziąść konkretny egzemplarz
i popatrzeć.Można trafić felernego zarówno Samsunga, jak i LG, więc o czym
tu gadać ?
Brak ostrości może być wynikiem złej zbieżności, ale przede wszystkim wynika
ze zbyt małej szerokości pasma wizyjnego, co chyba kończy ten wątek ;)
Kiepską geometrię załatwia się korygując ją, wszystkie porządne 17 mają miej
więcej zbliżone możliwości w tym zakresie...
Przebarwienia załatwia się rozmagnesowując maskę kineskopu - też stanadrdowe
wyposarzenie 17-ek (co nie znaczy, że zawsze się do końca uda).
Podsumowując, poruszone przez Ciebie tematy dotyczą EGZEMPLARZA, a nie
MODELU. A Mczuz pytał o model.
A jak sobie wybierze model, to może sobie wziąść kilka egzemplarzy, i na nie
popatrzeć...
A co do, ostatniego zdania, to masz rację. Dobre parametry na papierze nie
gwarantują dobrego obrazu. Ale kiepskie parametry gwarantują...zły obraz :)
pozdro...
sprocket