[PILNE] Odzyskiwanie skasowanych danych.

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 13:03:06 MET DST

Jest sobie partycja FAT32, na której były zapisane pliki. Pliki wykasowałem
wyrzucając je do kosza. Nie formatowałem dysku... nic na nią potem nie
nagrywałem, instalowałem, etc. Jakim programem mogę odzyskać dane z niego ?
W grę wchodzą albo darmowe programy, albo programy + crack. Muszę odzyskać
wszystko, a niektóre programiki odzyskują tylko część (trial, demo, etc.).
Platforma to Win2K lub Win98 SE... bo mogę spróbować przez sieć. Lost &
Found nie wchodzi w grę, bo musi wykryć 2 dyski twarde, żeby przegrać z
jednego na drugi.... inaczej się nie da... a pliki są za duże, żeby wrzucić
je na dyskietkę 3.5". Może jakieś doświadczenia ? Aha, soft może pracować
pod DOS'em.. no problemo, żeby tylko odzyskało.

Pozdrawiam,
straits

PS. Sprawa na prawdę pilna. Przed 15-tą musi być wszystko na dysku...