Re: Pixelview Play TV Pro FM NICAM - ma ktos dzwiek stereo ?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 09:14:38 MET DST

Użytkownik "WOJ" <wkozicki_at_wi.ps.pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> ...jak w temacie. Jeżeli tak to jaki soft ?

Ano właśnie, problem stary jak ta karta :-))
Ja używam bTV, ostatnio ściągnąłem nową wersję 2.1, która wg borga obsługuje
nicam na tej karcie i ...gówno z tego wyszło - żadnego nicamu nie
stwierdziłem, ani na tvn, ani na tvp1 czy 2.

Stereo nicam uzyskałem jedynie na żałosnym pseudosofcie Pixela, ale były
szumy, trzaski - ogólnie nie do przyjęcia.

Podsumowując, przyłączam się do pytania i zapraszam do wymiany doświadczeń.

Arkhan.