Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 08:19:44 MET DST

On Wed, 15 May 2002 18:37:16 +0200 _Nedd Ludd_ wrote:

> Mogles złozyć 5000 kompów i nie robi to na mnie wrażenia bo w takich firmach
> komputery kupują lamerzy, Ci zaawansowani wola sami sobie to zrobic i
> odpowiednio dobrać sprzęt. U takich ludzi komp najczesciej służy jako
> maszyna do pisania, działając po 3-4 h dziennie. U mnie działa non stop-
> upload to ok miesiąca. Na tej grupie jest wiele os które tak uzytkuje
> kompa...

Merytoryczna bardzo jest Twoja wypowiedź, a szczytem chamstwa jest
nazwanie większości użytkowników komputerów lamerstwem.

> A ja na to Ci odpowiem co miałem z dwiema 20 Gb szajsungami- znikały
> partycje [ tak po prostu] znikały pliki, gineły katalogi...
> Po roku zaczął rzęzić dziwnie , jeden nabawił się bad sectorów a drugi
> zdechł i poszedł na śmieci ;-)
> Wczesniej miałem Seagate'a i naweyt po upadku w którym uwaliłem kawałek
> elektroniki dalej działał...A znajomi którym szajsungi wytrzymały próbę 3
> lat [ niesamowite] jeczeli kiedy mniej wiecej po 3.5 roku dyski zaczeły
> chodzic głośniej i znikały pliki...
> Polecam IBM, Seagate'a, Caviara- w tej kolejności.

Stawiasz swoje doświadczenie z _dwoma_ dyskami Samsunga kontra
doświadczenie osoby zawodowo serwisującej i składającej sprzęt - brawo.
Całość Twojej wypowiedzi jest poniżej wszelkiej krytyki, i nie chodzi tu
o Twój stosunek do produktów tej firmy..
W tak licznej grupie znajdą się osoby mające zarówno dobre, jak i złe
doświadczenia z dyskami każdej firmy, łatwo będzie więc zebrać opinie
zarówno negatywne, jak i pozytywne.

nie pozdrawiam i PLONKuję
tadzik

--