Re: [samsung 757p vs 757DFX]

Autor: Mczuz (mczuz_at_o2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 20:42:36 MET DST

sorrki ze na priva ale chcialem spytac co to jest mora ???
Prosze Cie bardzo o odpowiedz , poniewaz musze szybko
kupic sprzet.
Mam dylemat jeszcze czy wziac samsunga 757 DFX czy LG 795 FT.
Sprawa ktora mnie troszke odciaga od samsunga jest to iz jego max
odswierzanie ( 1024......) to 104 Hz a zalecane 85 . Ja chcę
monitor zeby pracowac na nim przy 100 Hz, Nie wiem czy jak
ustawie 100 to czy przy tej 4 hercowej roznicy nie bedzie sie szybciej
eksploatwał .
Natomias LG , bardziej mi sie podoba wizualnie ( nie obraz ) ,
i zalecane odswierzanie to 100 Hz, nie wiem tylko ile ma max , tu jest bol,
bo nigdzie nie znalazlem a buraki w sklepie ....eh ,szkoda gadac .
Tak wiec troszke obawiam sie ze on moze miec tez podobnie niski zakres ponad
100 Hz , tylko moze producent nie podaje ....

Moze znajdziesz chwile i mi cos doradzisz ???
Z gory dzieki

--
mczuz
gg 442141, icq 94342441, mczuz_at_wp.pl
Użytkownik "Tomek" <tomek1_at_airforce.net> napisał w wiadomości

> zewnętrznej

> No wiec gdy sie patrzy na calkowicie plaskie monitory (plaski w srodku jak
> na zewnatrz), to obraz wydaje sie byc wklesly. Wynika to z zalamania
swiatla
> przechodzacego przez szklo. Kineskopy w Samsungu maja natomiast pewna
> wewnetrzna krzywizne (scisle okreslona, a nie dowolna), ktora kompensuje
> wrazenie wkleslosci i obraz wydaje sie byc plaski, gdy sie na niego patrzy
> ze standardowej odleglosci.
>
> Wada samsunga i wielu innych jest mora, wystepujaca juz przy 1024x768.
jest