Re: RIVA TNT2 na PCI (???)

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 18:26:18 MET DST

Użytkownik "Zrath" <zrathen_at_zrathen.mine.nu> napisał w wiadomości
> gwarantuje
>
> ?????? hmmmmmmmm ????
> ale ostatniej nocy zgłupiałem albo nie łape tego o co Ci chodzi :)))

Czego tu mozna nie lapac, temat byl juz nie raz walkowany na grupie, ze z
Riva TNT2 filmy skacza w 95%. Mozna to jakos naciagnac, ale jest wiecej
zabawy niz to jest warte i naprawde szczerze odradzam te katre do filmow. No
chyba ze koles bedzie mial takie szczescie ze wszystko pojdzie bez
problemow, ale znajac zycie to raczej szanse marne.

Wasiuk