Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Wed 15 May 2002 - 15:55:10 MET DST

Użytkownik "mariusz" <toudikk_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja natomiast skladalem multum zestawow na tych dyskach i nie tylko na tych
> :))) i moj rozklad awaryjnosci to

multum to rzecz wzgedna. Mnie multum kojarzy sie z liczbami ktore maja po
kilka-kilkanascie zer :)))
a tak powaznie; mozesz w przyblizeniu ile, najlepiej kazdej firmy, bo nie
sadze ze poszlo tyle samo.
Pozwoli to kazdemu grupowiczowi samemu ocenic Twoje doswiadczenia swoja
miara.

> 1 Western Digital
tjaaa WD mocno sie ostatnimi laty popsul, byly czasy ze byly duzo lepsze.

> 2 IBM (ostatnimi czasy)
tak, tu znaczny wklad miala radosna seria DTLA ;)

> 3 Seagate (Baracudy raczej starsze np 2 i 3)
no bo B 4 jeszcze nie pracuja tak dlugo jak 2 i 3 :))

> 4 Samsung
hmm... dziwne, ale skoro tak mowisz... :)

> Moze to ze Samsungi sa wolne wplywa na ich bezawaryjnosc a moze ja mialem
> pecha do niektorych firm ? :))))
i szczescie do samsungow :)

Pozdrawiam Yablon