Co lepiej kupić? - proszę o szybkš odpowied

Autor: xemorph (xemorph_USUN_TO__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:16:25 MET DST

Witam

Którą z nagrywarek możecie polecić:

- Teac CD-W540E 40x
- LiteOn LTR-40125S 40x
- LiteOn LTR-32123S 32x
- LG GCE-8320B 32x
- LG GCE-8240B 24x

Cenowo przedstawia się to tak: Teac 40x-529 PLN, LiteOn 40x-450 PLN,
LiteOn 32x-358, LG 32x-378 PLN, LG 24x-360 PLN.
Sprzęt ma być dobry, solidnie wykonany :-), do użytku domowego.
Z tego co się dowiedziałem to Teac jest OK ale nie kopiuje Safe Disc
2.51. I przy okazji: co to jest Mount Rainier w Teac'u?
LiteOn jest ponoć baaardzo głośny. Myślałem o LiteOn LTR-24103S 24x
ale z tego co wiem już nie jest dostępny :-(
W końcu zdecydowałem się na Teac'a 40x ale gdy już byłem zdecydowany
kupić... trochę namieszali mi w głowie.
W kilku sklepach odradzali mi Teac'a 40x stawiając na pierwszym
miejscu LiteOn'a 32x twierdząc, że LiteOn jak i Teac tyle samo będą
działać czyli przez okres ok. 2 lat, poza tym obydwie nagrywarki mają
2 lata gwarancji a LiteOn dodatkowo kopiuje wszystkie zabezpieczenia i
kasa, którą mam na zakup Teaca wystarczy na LiteOna albo LG i zostanie
mi jeszcze reszta na płyty - różnica między TEAC a LiteOn to 80 PLN -
po co przepłacać (słowa sprzedawców).
Możecie mi wytłumaczyć czy aż tak niezbędne jest kopiowanie
zabezpieczenia Safe Disc 2.51?
Od czego zależy możliwość kopiowania zabezpieczonych płyt przy pomocy
Safe Disc 2.51: od nagrywarki, od oprogramowania czy też od wersji
biosu nagrywarki?
Facio mruczał coś pod nosem, że kupiąc LiteOn'a zrobię krok naprzód a
Teac'a krok w tył - chodziło mu cały czas o tego Safe Disca 2.51.
Już w końcu nie wiem czy mam brać pod uwagę ten Safe Disc 2.51 - bo
jeśli tak, to Teac odpada.
Czy warto dopłacać do nagrywarki w wersji BOX? - np. Teac'a BOX, który
jest w cenie 565 PLN (Teac OEM w cenie 529 PLN). Do wersji OEM również
dołączone są kable i płyta z softem do wypalania - chyba Nero.

Proszę, doradźcie co mam kupić abym później nie żałował.

Z góry dziękuję z pomoc!

Pozdrawiam
Mariusz