Problem z uziemieniem

Autor: Jakub Pałka (yaqpxm_at_poczta.snip-this.onet.pl.invalid)
Data: Wed 15 May 2002 - 00:33:58 MET DST

crosspost <pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet>

Witam

Mam problem z połączeniem karty dźwiękowej z wieżą. Komputer jest
uziemiony przez gniazdko (korzystam z akara), a wieża jest podłączona
do uziemionej kablówki. Niestety taka kombinacja daje nieprzyjemny
przydźwięk w kolumnach wieży.
Kiedyś czytałem o jakimś sposobie na pozbycie się tego efektu, ale nie
pamiętam gdzie :(( Może wiecie jak to zrobić??

I jeszcze pytanko, gdzie można znaleźć FAQ grupy pl.misc.elektronika?

TIA

--
   Jakub  Pałka
- GrandPrix Team -