Problem z klawiatura

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 21:20:21 MET DST

Sprawa jest następująca - grzebałem na starej płycie 486, i nagle po
kolejnym uruchomieniu
przestała działać klawiatura. Problem jest o tyle ważny że nie ma możliwości
żadnych zmian -
nie da się wejść do BIOSU ani nic zrobić. CO może być przyczyną takiego
stanu rzeczy ?
Czy da się to jakoś naprawić ? I jeśli tak to czym ?
Nadmienie tylko że sprawdzałem 3 różne klawiatury i żadna nie działa. A,
jeszcze jeden fakt
- zaraz po włączeniu zasilania swiatełka na klawiaturze nie migają (a robiły
tak gdy klawiatura
działała).