Re: Co sadzicoe o karcie EVIL KYRO 64MB

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 13:58:20 MET DST

> jak pewnie wiesz co nowe stery do kyrasia to dostaje on dodatkowego
> kopa i jest bardziej kompatybilny, wiec kto wie czy z nastepnymi sterami
> w mohu mgla bedzie pikusiem itd.

taaaa ...

Miałem jeszcze z miesiac temu Herculesam Kyro2 z najnowszymi sterami ...

Karta bardzo ładnie działała ale ... są gry w których nie daje sobie rady

W wilu grach jeśli pojawi się dym karta zwalnia i to mocno (WOLF2 - zapuście
demo Atdemo6) , MasterRallyE ..

Poprostu efekt dymu mocno pochłania moc karty i Kyro2 nie radzi sobie z tym
efektem ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///