Re: temperatura i problem z serwisem

Autor: piob381 (piob381_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 10:52:02 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał w
wiadomości news:Xns920E6B1299ABFsilvermango2pl_at_153.19.0.141...
> "piob381" <piob381_at_poczta.gazeta.pl>, wrote in

> Chipset na plycie glownej sie przegrzewa? Podaj jaka plyta glowna i jaki
> procesor. Sprawdzales temp procesora?

niestety nie mama danych o plycie glownej, procesot to atrhlon 1.4
ztreszta z punktu widzenia rozmow z specem nr 1 nie jest to istotne, wg
niego rozwizaniem bedzie dolozenie kolejnego wiatraka (zarowno procek jak i
grafika maja swoje wiatraki) wiec on chce dolozyc kolejny wspomagajacy
wymiane powietrza wew obudowy. a wedlug mnie to jest bez sensu
Piotr