jaki model epsona jest dobry

Autor: Adi Cherryson (grzesj25_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 10:43:39 MET DST

Witajcie

Po przeczytaniu licznych postow w archiwum doszedlem do wniosku ze dobre sa
epsony
sam mialem kolegow w akademiku co mieli epsony i chodzily im latami
jedyny mankament to ze sie dysze zatykaja gdy sie drukarke odstawi na pare
miesiecy ...

I mam zapytanie ktory model obecnie mi polecacie
Drukarka bedzie do tekstow w warunkach biurowych, grafika od czasu do czasu

zalezy mi glownie na niezawodnosci i taniej ekspoatacji (do epsonow dolewaja
pelikanow ktory kosztuje grosze)

Koszt to 300 Pln , czy modele w tej cenie sa dobre i niezawodne

Dzieki za info i pozdrawiam
Sneer