Re: Wybor monitora !

Autor: Marcin (zanny_at_wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 22:18:31 MET DST

    Miałem ostatnio okazje popracować na Sony G220 i obraz był bardzo dobrej
jakości. Geometria dobra, zbieżność nawet w rogach również dobra, kolory
wiadomo - Trinitron. Jedyne wady to dwa poziome druty i cena.
    Wg. mnie jest on najlepszy z wymienionych poza NEC, z którym jeszcze nie
pracowałem.

    pozdrawia
Marcin.