Re: mam taki komunikat... ???

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 13 May 2002 - 16:28:46 MET DST

> Należy
> gdy
> Jeśli robisz to wszystko na jakimś szybkim AMD-ku (od K6-2 400MHz w
> górę) to zawsze tak będziesz miał. Taka już uroda Win95 - coś mu się
> tam nie podoba w procesorach AMD.

dokładniej od 350MHz

> Microsoft wydał do tego jakiś patch. No ale nagroda dla tego kto go
> zainstaluje. Instalator jest pod Win32 a Win32 się nie uruchamia no bo
> przecież:
> "podczas inicjalizacji urzadzenia IOS. Błąd ochrony systemu windows.
> Należy ponownie uruchomic komputer"
> Bądź tu mądry i pisz wiersze ;-)
> Można oczywiście rozpakować patcha u kogoś znajomego, i ręcznie pod
> DOS-em przekopiować pliki w odpowiednie miejsca... ale komu by się
> chciało?

Jeżeli taka jest przyczyna to można jeszcze chwilowo ustawić procesor <350MHz i
zainstalować system z łatą.
Ale to wszystko działa tylko dla OSR2. Ze starszymi wersjami Win95 nie. Co
prawda AMD w takim przypadku każe do siebie dzwonić w celu rozwiązania problemu
ale nie wiem co tam mają za sposoby.

Sławek