Re: mam taki komunikat... ???

Autor: Druid (antyspam_at_milprog.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 15:06:56 MET DST

sOnic napisał(a):

> a co maja do tego pamieci?
> wczesniej mialem win95 zainstalowany na innym dysku i plycie gł.
> oraz proc. bylo ok
> teraz mam win98 zainstalowany i chodzi ale win95 nie chce sie
> zainstalowac na kompie z tymi samymi podzespolami.?
>
> sonic

 Jak dobrze zrozumiałem to win95 ma być, na odzielnym dysku?..Jeśli tak
to przygotuj sobie dyskietke startowa z tym win95, ktory chcesz
zainstalować, z dysku całkowicie pozbądź sie partycji, a następnie
ponownie je zaloz. teraz sformatuj partycje formatem z win95, przegraj
na pierwsza system z dyskietki i instalke..no i proboj..